Filmpjes uit 2016

24 december 2016 Kinderkerstfeest in de Dorpskerk

Altijd weer een feest, het kinderkerstfeest in de Dorpskerk in Santpoort. Elk jaar om 18:30 op Kerstavond, ook in 2017! Zie ook www.dorpskerksantpoort.nl.

13 november 2016 De 1e 'Kerk op Schoot' viering in de Dorpskerk

Een speciale viering voor 0-4 jarigen met hun (groot) ouders. Onder leiding van ds. Beer. Georganiseerd door Joyce Schipper - Out naar de ideeën op www.kerkopschoot.nl De volgende keer ook meedoen?, meld je dan aan. Hier kunt u de foto's vinden.

3 en 4 september 2016 Afscheidsreceptie en kerkdient ivm pensionering van Coba Slings - Terpstra

Impressie van de receptie ivm pensionering van de koster/beheerder van de Dorpskerk in Santpoort, Coba Slings - Terpstra. Hier kunt u de foto's vinden.

18 juni 2016 Zomerzangnacht

Traditiegetrouw organiseerde de cantorij weer een 'Zomerzangnacht'. Foto's van hun optreden kunt u hier vinden. De film vindt u hieronder.

19 april 2016 Koorbizniz zingt 'Inside Out'

O.l.v. Carole Kroese zingt Koorbizniz tijdens de 1e editie van het Cultuur Uur in de Dorpskerk van Santpoort.  Een afwisseling van gezamenlijk gezongen nummers, solo’s en meer... Zie ook www.koorbizniz.nl
Foto's van hun optreden kunt u hier vinden.

20 maart 2016, Palmpasen, altijd weer een feest

19 maart 2016, de 'kleine Johannes',

Een uitvoering van een deel uit de Johannes-passie van J.S. Bach. U kunt hier de foto's bekijken

20 februari 2016, 'Een viering in de geest van IONA'.

M.m.v. Otto Sondorp, Elina Keijzer, Antje de Wit en leden van het projectkoor 'Zingen in de Dorpskerk'. U vindt hier de foto's

9 januari 2016 Vrijwilligersdag

Thema: 'de Dorpskerk draait door!