Verhuurbeleid

De Dorpskerk in Santpoort-Noord en het Kruispunt in Velserbroek zijn bedoeld voor gebruik door de kerk en haar verschillende onderdelen. Maar daarnaast zijn ze ook beschikbaar voor gebruik door derden. Graag zelfs, want we willen als Protestantse Gemeente in Santpoort en in Velserbroek dienstverlenend zijn.

Bij het beoordelen van een verzoek tot verhuur, gelden de volgende uitgangspunten:
  1. We verhuren alleen voor activiteiten die zich verdragen met de grondslag van de kerk;
  2. Ruimtes worden per dagdeel verhuurd. Een dagdeel is een ochtend (09.00 – 12.30 uur), een middag (13.30 – 17.00 uur) of een avond (19.30 – 23.00 uur). ;
  3. Als u regelmatig een ruimte huurt, kunnen aparte tarieven worden afgesproken;
  4. Als na onderling overleg en naar ons oordeel de gevraagde huur de mogelijkheden van de huurder overschrijdt, kan een korting worden verleend;
  5. Prijzen voor koffie, thee of bier/wijn zijn op aanvraag beschikbaar. Als u zelf het uitschenken doet zijn de prijzen lager. Het is ook mogelijk zelf koffie en thee mee te brengen. We willen hierbij niet concurreren met de plaatselijke horeca.
Klik hier voor de Algemene huurvoorwaarden.

Heeft u vragen, neem dan contact op met de beheerder van de Dorpskerk, dan wel het Kruispunt.

Verhuurtarieven

U vindt hier de tarieven van accommodaties in het Kruispunt.

U vindt hier de tarieven voor de Dorpskerk.

Wilt u een ruimte huren of heeft u vragen? Neem dan contact op met de beheerder van het Kruispunt of met de beheerder van de Dorpskerk.

Algemene huurvoorwaarden

Zoals bij elke verhuurder, hebben we een aantal algemene voorwaarden, waaronder de verhuur plaatsvindt. Deze voorwaarden gelden voor alle accommodaties, zowel in de Dorpskerk in Santpoort, als in het Kruispunt in Velserbroek. Elke huurder dient de voorwaarden voor akkoord te ondertekenen.

U kunt de voorwaarden hier inzien en eventueel downloaden