Deelkastje bij de kerk

Met de groeiende armoede komen er meer initiatieven om de ander een handje te helpen. Wie producten over heeft, kan ze in het deelkastje bij de Dorpskerk of het Kruispunt achterlaten. Het kan mensen net even de week door helpen.

“Neem wat je nodig hebt, deel wat je kunt missen.”

Wanneer u het kunt missen, kunt u met name houdbare levensmiddelen en sanitaire producten in het kastje plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan rijst, biscuit, broodbeleg, blikgroenten, maar ook toiletpapier, maandverband etc.

Schroom niet om mensen die dit nodig hebben erop te attenderen om naar behoefte de aangeboden spullen uit dit kastje te halen.

Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar DorpskerkDichtbij@pg-spvb.nl of naar de Diaconie van onze gemeente diaconie@pg-spvb.nl.