Dorpskerk-Cantorij

. . . . daarnaast projectleden. Onze zangprojecten hebben een brede christelijk-oecumenische en spirituele sfeer, zodat zowel mensen van binnen als van buiten de kerk zich ertoe aangetrokken voelen. Er wordt een kleine bijdrage gevraagd voor de onkosten en de koffie/thee, de meeste uitgaven worden door de kerk betaald.

Het koor zingt op kerkelijke hoogtijdagen, zoals Kerst en de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Onze dirigente is Elina Keijzer, zij is ook de vaste organist van de Dorpskerk.

Zij studeert met ons het nieuwe repertoire in, maar besteedt ook aandacht aan oefeningen in ontspanning, adem, klank en samenzang.
De repetities vinden plaats in de ontmoetingsruimte naast de Dorpskerk, op dinsdagavond van 20.00 tot 21.30 uur.

U bent van harte welkom om met ons mee te zingen!

U kunt contact opnemen met de dirigente van het projectkoor mv. Elina Keijzer.
Zij is te bereiken via dit e-mailadres, of telefonisch via 072-5120528.

De voorzitter van de Cantorij is mw. Els Kamerbeek, tel. 023-5386993.