Ilse Swart is gekozen!

Op het gemeenteberaad op 7 juni is de voordracht van Ilse Swart door de beroepingscommissie en de kerkenraad toegelicht. Ook heeft Ilse zich kunnen voorstellen aan de aanwezigen.
Ruim 100 gemeenteleden, deels via een volmacht, hebben vervolgens hun stem uitgebracht. Met overgrote meerderheid (of anders gezegd, de minderheid ontbrak) is er gekozen voor het beroepen van Ilse als nieuwe gemeentepredikant voor onze gemeente.

De kerkenraad is blij en dankbaar met dit resultaat. Op 22 juni zullen de leden van het moderamen de zogenaamde beroepsbrief bij haar in Zwolle gaan brengen.
Als alles loopt zoals we hopen zal de bevestigingsdienst en intrede op 20 september a.s. in de Dorpskerk zijn. Meer informatie volgt later.


 
terug
×