Ouderenochtend/-middag

Kruispunt Velserbroek

In het Kruispunt komen we 6 keer per jaar bij elkaar om de twee maanden. De kerst- en paasmiddag vieren we met een kerkdienst en daar tussenin proberen we een spreker of iets dergelijks te krijgen, maar het moet wel betaalbaar zijn. De mensen betalen bij ons € 2,- voor de middag. Ook komen er wel mensen die buitenkerkelijk zijn. We vinden het fijn als mensen hun vrienden of vriendinnen meebrengen, of ze nu lid zijn van de kerk of niet.

Woensdag 24 april is er weer een ouderenmiddag. Deze middag is er een avondmaalviering met Ds. Joke Zuidema. De kerk is open om 2 uur en we beginnen om half 3 met koffie. U bent allemaal weer van harte welkom. Voor vragen kunt u bellen met Yvonne Vreeken (tel. 023-5371131) of Gré Riedijk (tel. 023-5385216).

Dorpskerk Santpoort

De laatste activiteit voor de vakantie zal zijn op donderdag 20 juni. We gaan, net als andere jaren, ter afsluiting naar boerderij Zorgvrij. U wordt daar om 11.30 uur verwacht om met een kopje koffie te beginnen en daarna een pannenkoek te eten. Het is de bedoeling dat u op eigen gelegenheid komt, u kunt wellicht met elkaar meerijden. Lukt dat niet en is het een probleem voor u om er te komen, dan zorgen wij dat u wordt opgehaald.

I.v.m. de kosten wordt er ook ditmaal weer een minimale bijdrage van € 10,00 gevraagd. U kunt inschrijven t/m zondag 16 juni bij Marian Out, tel. 023-5377198 / 06-38817855.

In de vakantiemaanden juli en augustus zijn er geen activiteiten. Het nieuwe seizoen begint rond de startzondag. U hoort dan weer van ons. Wij wensen u een mooie zomer en als u weggaat een fijne vakantie toe.