Hulpvraag voor kinderen COA-locatie Driehuis

Als vervolg op onze succesvolle sportkleding-actie ten behoeve van de kinderen op de asielboot Silja Europa in Velsen-Noord organiseren de Protestantse Engelmunduskerk, de Ichtuskerk, de Dorpskerk en Het Kruispunt nu een nieuwe inzamelingsactie voor kleding en sportattributen ten behoeve van de jongeren in de nieuwe COA-locatie in Driehuis.

Sinds kort zijn daar ca. 65 alleenstaande jongens van 15, 16 en 17 jaar gehuisvest. Omdat nog onbekend is wanneer zij naar school kunnen gaan, zullen er dagprogramma’s georganiseerd worden.
Er is een tekort aan (sport)kleding, (sport)schoenen, pyjama’s, spelletjes voor zowel binnen als buiten en attributen om sport te beoefenen.

Op dinsdag 20 dec. tussen 10 en 12 uur en donderdag 22 december tussen 14 en 16 uur kunt u de gevraagde goederen inbrengen bij de Ichtusburcht, Fahrenheitstraat 37 in IJmuiden, Het Kruispunt, Zonbastion 3 in Velserbroek en de Dorpskerk, Burg. Enschedélaan 65 in Santpoort.

Voor informatie kunt u e-mailen naar kledingactie-driehuis@pg-spvb.nl.