Ds. Harmen de Vries

De kerkenraad is blij om te kunnen berichten dat ds. Harmen de Vries bereid is om voor een jaar pastorale werkzaamheden in de wijk Velserbroek te gaan verrichten. Door het vertrek onlangs van ds. Joke Zuidema en het vervroegde emeritaat van ds. Joep van den Berg was er immers geen predikant meer in deze wijk.

Hij was tot onlangs gemeentepredikant in de Pelgrimskerkgemeente van de gemeente Amsterdam-Buitenveldert. Hij wordt tijdelijk predikant voor een periode van 1 jaar voor 2 dagen per week. De nadruk van zijn inzet zal liggen bij pastoraat en voorgaan in de eredienst. Ds. De Vries heeft gemeld dat hij hoopt aanwezig te kunnen zijn bij het koffiedrinken op de startzondag in het Kruispunt op 29 september a.s.