Van de Diaconie september

De opbrengst van de collecten in de maand juni is € 729,25 voor zowel de Kerk als voor de Diaconie en in de maand juli is dat € 884,18 voor elk.
In juni en juli ontving de Diaconie ook nog giften voor een totaalbedrag van € 85,00.

In de Dorpskerk wordt sinds eind juni, toen de zondagse kerkdiensten weer voorzichtig zijn begonnen, gecollecteerd met behulp van een schaal bij de uitgang van de kerkzaal. De opbrengst wordt 50/50 verdeeld tussen Kerk en Diaconie en zodoende is er in juli het mooie bedrag van ruim € 1.100,00 opgebracht voor onze Kerk en Diaconie. Jammer genoeg wordt deze mogelijkheid (nog) niet geboden in het Kruispunt.

Op zondag 16 augustus is er in de Dorpskerk een collecte gehouden voor de slachtoffers van de explosie in Beiroet. De opbrengst van de collecte is € 377,20. Voor dit doel is tot op heden (20/8) via online-doneren € 95,00 ontvangen en via de rekening van de Diaconie is € 335,00 ontvangen.

Met een hartelijke groet namens de diakenen,
Jan Bothof, Diaconaal Rentmeester