Muziek in Velserbroek

In het Kruispunt zijn verschillende muziekgroepen actief. Sommige regelmatig, andere op gelegenheidsbasis. Sommige jongeren zingen af en toe alleen of samen in de kerkdienst. We houden van gospel, praise maar ook van klassiek. Als je zingt, of een instrument bespeelt, welkom!

Het Combo

Voor speciale kerkdiensten is er een muzikaal Combo dat de begeleiding verzorgt. Per keer kan de samenstelling wisselen. Hans Hovius is de dirigent en hij schrijft muziek op maat voor alle instrumenten. Doe je mee?

Oproep aan muzikanten: wie vindt het leuk om in het Combo mee te spelen? We hebben plaats voor allerlei instrumenten! Geef in een mailtje naar Hans Hovius aan welk(e) instrument(en) je bespeelt en ik neem contact met je op. Ook voor vragen of nadere informatie kun je op dit mailadres terecht.